معرفی لب تاپ

معرفی لب تاپ

معرفی لب تاپ

معرفی لب تاپ

  • ۰
  • ۰

قیمت رم لپ تاپ هم مانند دیگر کالاهای خارجی تابع نوسان نرخ ارز است.
در ابتدا لازم است بطور مختصر درباره رم لپ تاپ توضیح دهیم.
رم (RAM) یا حافظه دسترسی تصادفی ،نوعی حافظه اطلاعات رایانه است که به داده های ذخیره شده اجازه میدهد تا مستقیماً و در هر مرحله از پردازش اطلاعات در دسترس باشند
در مقابل دیگر رسانه های ذخیره داده مانند هارد دیسک , سی دی , دی وی دی، فلش مموری و نوار های مغناطیسی و نیز انواع حافظه های دیگر وجود دارند که اطلاعات بطور دائم بر روی آنها ذخیره می گردد، اطلاعات روی رم، به خاطر محدودیت طراحی مکانیکی به طور متوالی در مراحل ازپیش تعیین شده فرا خوانی و ثبت می شود و زمان دسترسی به داده ها نیز به مکان دائمی آنها بستگی دارد.
رم به طور معمول به انواع حافظه های فرار مثل DRAMها وابسته است که در این حافظه ها اطلاعات ذخیره میشود و با خاموش شدن رایانه,اطلاعات روی رم نیز از بین میرود.
قیمت رم لپ تاپ در ایران بسیار مناسب بوده ومثل همه دیگر لوازم الکترونیکی، قیمت رم نیز با نوسان نرخ ارز تغییر می نماید.
البته با توجه به تغییرات نرخ ارز و نوع برند وشرکت سازنده رم، نمی شود قیمت ثابتی برای رم لپ تاپ ذکر نمود ، اما بطور متوسط قیمت رم لپ تاپ در ایران ،در مقیاس قیمت دلار تا این تاریخ بشرح زیر می باشد.
رم 2 گیگابایتی 10 الی 20 دلار
رم 4 گیگابایتی 30 الی 40 دلار

نتیجه تصویری برای اطلاعاتی در مورد لب تاپ

  • ۹۶/۰۴/۰۱
  • مهسا نجاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی