معرفی لب تاپ

معرفی لب تاپ

معرفی لب تاپ

معرفی لب تاپ

  • ۰
  • ۰

گرافیگ(VGA)

بخش گرافیکی در لپ‌تاپ‌ها به دو شکل دیده می‌شود. برخی از مدل‌ها از همان هسته گرافیکی پردازنده استفاده می‌کنند و دارای کارت گرافیکی مستقل نیستند. این هسته گرافیکی درون پردازنده قرار دارد و کارآیی آن برای بازی مناسب نیست. اما توانایی پردازش‌های گرافیکی دو بعدی و تمام فعالیت‌های روزانه با نرم‌افزارهای آفیس و برنامه‌های اینترنتی را دارد. این هسته‌های گرافیکی برای پخش فیلم نیز بهینه‌سازی شده‌اند و کارآیی مطلوبی دارند.
تراشه‌های گرافیکی مستقل، ساخت دو شرکت AMD و NVIDIA هستند که مدل‌های ساخت NVIDIA با نام GeForce و مدل‌های ساخت AMD با نام Radeon شناخته‌می‌شود. اگر کارت گرافیکی ساخت NVIDIA بود بهتر است از کارت‌های سری پنج این شرکت باشد مانند GeForce GT 540 یا GT 550. این مدل‌ها برای بازی هم مناسب هستند. GeForce GT 520 نیز کارآیی قابل قبولی دارد ولی برای بازی مناسب نیست.
کارت‌های گرافیکی AMD که دارای شماره سری HD 65xx، HD 66xx و HD 67xx هستند نیز می‌توانند برای بازی استفاده شوند و بهترین کارآیی را مدل‌های سری HD 67xx دارند. مدل‌هایی که شماره سری آنها با عدد شش آغاز می‌شود جدیدتر هستند.

نتیجه تصویری برای اطلاعاتی در مورد لب تاپ

  • ۹۶/۰۴/۰۱
  • مهسا نجاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی